به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K2

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

   میکروفون بی سیم دیجیتالی BOYA BY-XM6-K2 یک سیستم میکروفون جمع و جور و بی سیم است که کاربری آسان و همه جانبه برای ضبط صدای یک سوژه در دوربین، دوربین فیلم برداری یا دستگاه تلفن همراه شما ارائه می دهد. این سیستم کیفیت صدای بهبود یافته ‌ای را نسبت به میکروفون‌ های داخلی دوربین ‌ها و دستگاه‌ های تلفن همراه ارائه می ‌کند تا گفتار واضح و قابل ‌فهمی را برای خبر ‌نگاران، سازندگان محتوای یوتیوب / اینستاگرام، شخصیت‌های TikTok، vlogger ها و غیره ارائه دهد.

کیفیت صدا در هنگام ضبط وکال موسیقی‌ها، هنگام ضبط پادکست، هنگام فیلمبرداری و تولید محتوای ویدیویی برای پیج‌های اینستاگرام و یوتیوپ و … بسیار اهمیت داشته و می‌تواند در کیفیت نهایی کار تاثیر به سزایی داشته باشد. میکروفون یکی از اساس‌ترین تجهیزات مربوط به صدا بوده که علاوه بر تاثیر بر بلندی صدا، در رسایی، گرمی و شفافیت صدا نیز تاثیرگذار است. میکروفون‌ها شامل انواع مختلف سیمی، بی‌ سیم، یقه‌ ای، دستی و … بوده که از لحاظ عملکرد نیز به سه گروه داینامیک، خازنی و روبانی تقسیم می‌شوند. هر یک از این میکروفون‌ها کارایی مختص خود را دارد. امروزه به سبب گسترش ویدیوهای آموزشی یوتیوپ و اینستاگرام و ویدیوهای تولید شده توسط بلاگرها، استفاده از میکروفون‌های یقه‌ ای بی‌ سیم بسیار رواج یافته است. این میکروفون‌ها خود شامل انواع مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 اشاره کرد. در این متن قصد داریم تا تمامی آنچه را که این میکروفون را به یک میکروفون مرغوب تبدیل کرده است، بررسی کنیم. پس اگر به فکر خرید میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K2 افتاده‌اید، خواندن این متن ار از دست ندهید.

این پک شامل یک فرستنده ی گیره ای با یک میکروفون چند جهته ی داخلی است که به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی میکروفون را برای سوژه ی خود در دوربین، در ارائه ها، مصاحبه ها و اجراها آماده کنید. در صورت تمایل، یک میکروفون یقه ای نیز برای ظاهری تمیزتر گنجانده شده است. به سادگی میکروفون را به جک ورودی 3.5 میلی متری وصل کنید و از فرستنده به عنوان یک محفظه ی بدنه استفاده کنید.  گیرنده ی جمع و جور و دو کاناله حداکثر برد دید 100 متر را ارائه می دهد و شامل یک گیره ی اتصال و جک خروجی 3.5 میلی متری است. کابل های اتصال هم برای دوربین و هم برای تلفن هوشمند شما قرار داده شده اند، در حالی که جک 3.5 میلی متری دوم برای نظارت بر هدفون است. فرستنده و گیرنده هر دو توسط باتری های لیتیومی یونی قابل شارژ، شارژ می شوند. فرستنده تا 7 ساعت کار می کند در حالی که گیرنده 6.5 ساعت کار می کند. قطعات از قبل جفت شده به کارخانه می رسند و فقط آن را روشن کنید، گیرنده را به دوربین یا تلفن خود وصل کنید و بعد از آن آماده کار خواهید بود. 

ویژگی‌های ظاهری میکروفن

بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K2 میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 یک میکروفون باکیفیت بوده که برای فیلمبرداری، ضبط صدا و تولید محتوا توسط بلاگرها و کاربران اینستاگرام و یوتیوپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میکروفون همانطور که از نام آن نیز مشخص است بی‌ سیم بوده و با باتری کار می‌کند. باتری‌های لیتیوم یونی به کار رفته در گیرنده و فرستنده این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده که با هر بار شارژ کامل، فرستنده می‌تواند تا 7 ساعت و گیرنده تا 6.5 ساعت شارژدهی مداوم داشته باشند. میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 دارای الگوی قطبی Omnidirectional بوده و از برد عملکرد 100 متری برخوردار است. درگاه ارتباطی این میکروفون برای اتصال به موبایل یا دوربین، یک جک 3.5 میلی‌متری تعبیه شده در آن است.  این میکروفون دارای 2 عدد فرستنده کامپکت و 2 عدد گیرنده کامپکت دو کاناله بوده و امکان تنظیم گین و پایش صدا میکروفون از طریق هدفون نیز وجود دارد. ویژگی مثبت دیگر این محصول وزن بسیار سبک 32 گرمی آن است که سبب می‌شود میکروفون به راحتی روی یقه لباس یا شال قرار گرفته و باعث کشیدگی و افتادگی لباس نشود. میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 به راحتی قابل راه‌اندازی و استفاده است. لازم به ذکر است که روی این محصول یک صفحه نمایش OLED نیز تعبیه شده که جهت تنظیم سطح صدا، مشاهده عمر باتری، بررسی حالت بی‌صدایی، بررسی حالت استریو یا مونو و بررسی وضعیت اتصال میکروفون مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

الگوی قطبی Omnidirectional

یکی از ویژگی‌هایی که در تمامی میکروفون‌ها باید بررسی شود، الگوی قطبی آن است. الگوی قطبی به معنای آن است که میکروفون قادر به دریافت صدا از چه جهاتی می‌باشد. برخی از میکروفون‌ها تمام جهتی هستند که می‌توانند تمامی صداهای موجود در محیط را دریافت و پخش کنند. برخی از میکروفون‌ها دو جهتی بوده و صداهایی که از سمت شرق یا غرب میکروفون پخش می‌شود را دریافت می‌کنند. برخی از میکروفون‌ها نیز مثل انواع قابل استفاده برای آواز و خوانندگی، تک جهتی هستند که فقط صدایی که از یک سمت به آن‌ها وارد می‌شود را دریافت و پخش می‌کنند. میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 دارای الگوی قطبی Omnidirectional یا تمام جهتی بوده که سبب می‌شود امکان ضبط یک صدای طبیعی وجود داشته باشد. در واقع این میکروفون می‌تواند نسبت به صداهای پخش شده از تمام جهات به یک اندازه حساسیت نشان داده و به یک میزان صداهای موجود در تمام جهات را دریافت کند. از طرفی حساسیت این میکروفون به نویزهایی مثل صدای باد و یا لمس میکروفون، بسیار اندک است.

  کاربری میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K2

میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 می‌تواند برای ضبط صدایی شفاف، گیرا و باکیفیت در هنگام ضبط ویدیوهای آموزشی و بلاگری، فیلمبرداری‌های فضای باز و … مورد استفاده قرار گیرد. این میکروفون به سبب ابعاد کوچک و وزن اندک به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی بوده و از طرفی به واسطه برد عملکرد 100 متری که دارد، می‌تواند در تمام شرایط و محیط‌ها مورد استفاده قرار گیرد. الگوی قطبی تمام جهتی میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 نیز سبب می‌شود تا صدای دریافتی و پخش شده از این میکروفون بسیار طبیعی، واضح و دارای کمترین نویز باشد. این محصول به آسانی روی یقه نصب شده و راه‌اندازی و استفاده از آن بسیار آسان است. طول عمر بالای باتری‌های آن نیز سبب می‌شود تا برای 6 تا 7 ساعت متوالی قابل استفاده باشد.

 گیرنده فشرده و دو کاناله 

گیرنده ی جمع و جور به محل نصب کفشکی دوربین شما یا نگهدارنده ی گوشی هوشمند (به طور جداگانه موجود است) وصل می شود و به جک ورودی 3.5 میلی متری دوربین یا دستگاه تلفن همراه شما متصل می شود. سطح خروجی گیرنده را می توان برای قرار دادن دوربین های مختلف و دستگاه های ضبط تنظیم کرد. یک کابل 3.5 میلی متری TRS برای اتصال به دوربین یا دوربین فیلم برداری قرار داده شده است. یک کابل TRRS 5 میلی متری برای اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به جک هدفون نیز در آن قرار داده شده است. این گیرنده دارای جک 3.5 میلی متری هدفون برای نظارت است. صفحه نمایش OLED دیدن سطوح صدا، وضعیت باتری، بی صدایی، حالت مونو/استریو و وضعیت های جفت شدن را آسان می کند. BY-XM6 K2 مجهز به یک کیس شارژ قابل حمل و در عین حال قدرتمند است که باعث می‌شود به راحتی آن را در فضای باز حمل کنید. با باتری قدرتمند داخلی، قاب شارژ این امکان را فراهم می کند که گیرنده و فرستنده همزمان و بدون نیاز به کابل کاملاً شارژ شوند. علاوه بر این، نشانگر قدرت روی جعبه شارژ اجازه می دهد تا ظرفیت باتری و همچنین وضعیت شارژ به راحتی بررسی شود.

مزایا و معایب میکروفون BOYA BY-XM6-K2

در مقایسه با مدل‌های مشابه چیست؟ میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 در مقایسه با دیگر انواع میکروفون از مزایای زیادی برخوردار است. اولین مزیت این محصول کیفیت بالا و طبیعی بودن صدای پخش شده از آن بوده که سبب می‌شود صداها کمترین میزان نویز را داشته باشند. مزیت دیگر این محصول وزن سبک و اندازه کوچک آن بوده که استفاده از آن در هر شرایطی را ممکن می‌کند. این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه از برد عملکرد بیشتری برخوردار بوده و به واسطه الگوی قطبی تمام جهتی، حساسیت بیشتری به صداها دارد. طول عمر 6-7 ساعته باتری‌های آن، محدوده پاسخگویی فرکانس گسترده، قابلیت استفاده آسان و صفحه نمایش OLED نیز از دیگر مزایای میکروفون بی‌ سیم یقه‌ ای بویا BOYA BY-XM6-K2 به شمار می‌آید.  

خلاصه:

کیت میکروفن بی سیم بویا BOYA BY-XM6-K2 شامل یک گیرنده دو کاناله دو فرستنده دارای میکروفن داخلی دو میکروفن یقه ای جهت اتصال به فرستنده ( جهت ایجاد ظاهر کوچکتر ) مناسب برای: ویدئو یوتیوب، پخش زنده، مصاحبه، ضبط و غیره سازگار با DSLR، دوربین بدون آینه، گوشی هوشمند و کامپیوتر فناوری انتقال سیگنال بی سیم 2.4 گیگاهرتز  سیستم پردازش و تحویل صوتی Hi-Fi و کم نویز مجهز به کیس شارژ قابل حمل تا 100 متر (328 فوت) برد عملیات بدون مانع می باشد.

ویژگی ها:

  • دارای باتری لیتیوم یون داخلی
  • برد 100 متر بدون مانع
  • مجهز به کیس شارژ قابل حمل
  • دارای فوم خز دار بادگیر
  • مدت زمان استفاده: فرستنده تا 7 ساعت/گیرنده تا 6.5 ساعت
  • ایده ال برای وبلاگ دو نفره
برند
بویا - Boya
نوع میکروفن
بی سیم, یقه ای
حساسیت
-39 دسی بل
عمر باتری
فرستنده: 7 ساعت, گیرنده: 6.5 ساعت
الگوی قطبی
Omnidirectional
درگاه ارتباطی
جک 3.5 میلی متری
منبع تغذیه
باتری داخلی
برد عملکرد
100 متر
وزن محصول
فرستنده: 32 گرم, کیس: 200 گرم, گیرنده: 32 گرم
ابعاد
فرستنده و گیرنده: 62.1×31.6×16.5 میلیمتر, کیس: 125x96.8×35.6 میلیمتر
ظرفیت باتری
کیس: 3000 میلی آمپر ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است