به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

هدفون بلوتوثی انکر مدل Soundcore P25i

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

هندزفری بلوتوث انکر مدل ANKER SOUNDCORE P25I

   در حال حاضر تمامی افراد به سمتی سوق داده می‌شوند که همیشه و همه جا به یک هندزفری بلوتوثی احتیاج پیدا کنند. وجود این هندزفری‌های بی‌سیم برای استفاده روزانه بسیار حائز اهمیت است. با وجود این‌ها تنها چیزی که از اهمیت بالاتری برخوردار است وجود شارژدهی بالا و مدت زمان استفاده آن است. هندزفری بلوتوث انکر مدل Anker Soundcore p25i از قابلیت‌های بالایی برخوردار است که مهم‌ترین آن شارژدهی و مدت زمان زیاد استفاده از آن است.

طراحی هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25i

   تمامی کاربران در وهله اول قبل از شناخت کیفیت صدای هندزفری به دنبال زیبایی شکل ظاهری آن می‌گردند. شایان ذکر است که ظاهر هندزفری از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تعیین‌کننده استفاده آسان‌تر از محصول نیز خواهد بود. هر ۲ هدست این محصول به همراه یک باکس شارژ که به عنوان محافظ نیز کارآیی دارد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به همراه این هدست‌ها سری سیلیکونی با سایز و ابعاد متفاوت وجود دارد. به همین منظور قادر خواهید بود هر سری که مناسب با گوش خودتان هست را جایگزین نمایید. همچنین در پک بسته‌بندی این محصول یک کابل شارژ تایپ‌سی نیز وجود دارد تا توسط آن بتوانید باکس هندزفری را نیز شارژ نمایید. هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25iبه‌گونه‌ای طراحی شده که به آسانی درون گوش شما قرار خواهد گرفت. کمپانی انکر برای باکس این محصول یک بند نیز در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند از آن بره برده و احتمال افتاد باکس هندزفری به حداقل برسد. هندزفری انکر تولید کشور چین است اما می‌توان از کیفیت درجه یک بودن این محصول اطمینان داشته باشید. برند انکر یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در تولید هندزفری است که تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت عرضه خواهد کرد. در هنگام خرید این محصولات بهتر است علاوه بر دقت در ظاهر به برند نیز توجه کنید تا تا بهترین مدل از هندزفری را تهیه نمایید.

مشخصات هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25i

   یکی از ویژگی‌های مهم که باید در هنگام خرید هندزفری بلوتوثی به آن توجه کنید، نسخه بلوتوث آن است. زیرا هرچقدر نسخه بلوتوث آن بالاتر باشد بدون شک قادر خواهید بود یک ارتباط بهتر و موثرتری را رقم بزنید. بلوتوث به کاررفته در هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25i نسخه ۵ است. این نسخه از بلوتوث می‌تواند تا ۱۰ متر برای شما شرایطی را فراهم کند تا به آسانی و بدون هیچ قطعی از آن بهرمند شوید. در واقع یک ارتباط شفاف و واضع را بدون قطع‌شدگی در این هندزفری مشاهده خواهد شد. به خاطر وجود میکروفون قابلیت مکالمه نیز دارد و همچنین قادر خواهید بود با آن به آسانی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این هندزفری امکان کنترل آهنگ‌ها را نیز دارد و به صورت لمسی قادر خواهید بود موسیقی و تماس‌های خود را کنترل کنید. از رد تماس و یا پاسخ دادن به تماس‌های خود بهره‌مند شوید. هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25iدر مقایل رطوبت و گرد و غبار نیز بسیار مقاومت دارد. به همین خاطر به آسانی قادر خواهید بود در هنگام ورزش نیز از آن استفاده نمایید. میکروفون‌های هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25i مجهز به هوش‌مصنوعی بوده و جالب‌تر از آن این است که بدانید هردوی آن‌ها به تکنولوژی حذف نویز نیز مجهز شده است. در واقع اگر در شرایطی قرار گرفته‌اید تمایل به برقراری یک مکالمه بدون صداهای اضافی دارید، می‌توانید از قابلیت آن استفاده کرده و نویزهای اضافی را حذف نمایید.

باتری هندزفری بلوتوث انکر مدل  Soundcore p25i

   باتری به کاررفته در این محصول از قدرت کافی برخوردار است که قادر خواهد بود برای مدت زمان ۱۰ ساعت جهت برقراری مکالمه و گوش دادن به موسیقی برای شما شارژدهی داشته باشد. شایان ذکر است که در این میان باکس شارژی نیز وجود دارد که شما نیز می‌توانید از آن استفاده نمایید و با کمک باکس شارژ، شارژدهی دستگاه را تا ۳۰ ساعت افزایش دهید.

نوع اتصال
بی سیم
نوع رابط
بلوتوث
قطر درایور
10 میلی متری
نوع گوشی
دو گوشی
نوع باتری
لیتیوم پلیمری
عمر باتری
- 10 ساعت پخش موسیقی و مکالمه, - 30 ساعت با احتساب باکس شارژ
نسخه بلوتوث
5
برد بلوتوث
10 متر
امپدانس
16 اهم
قابلیت مکالمه
دارد
قابلیت پخش موسیقی
دارد
قابلیت کنترل موزیک
دارد
ویبره هنگام برقراری تماس
ندارد
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
دارد (IPX5)
ویژگی های شاخص
- مجهز به تکنولوژی حذف نویز, - 10 ساعت شارژدهی مکالمه و موسیقی, - 30 ساعت شارژدهی با احتساب باکس شارژ, - دارای استاندارد مقاومت در برابر آب IPX5
اقلام داخل بسته بندی
- دو گوشی, - یک باکس شارژ, - سری سیلیکونی در سایز های مختلف, - یک کابل شارژ تایپ سی, - دفترچه راهنما
کمپانی سازنده
اَنکر
کشور سازنده
چین

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه