به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

(KP108) کاغذ پرینترکانن 108

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

جوهر و کاغذ کانن Canon KP-108IN، در دستگاه های Selphy شرکت Canon استفاده دارد. در واقع Canon KP-108IN، در این دستگاه ها، نقش کارتریج را دارد می تواند عکس های شما را با کیفیت عالی و همچنین مقاوم، چاپ نماید. این کارتریج ها به اندازه ای ریبون مصرف می کند که تا 108 چاپ را تحویل کاربر دهد. بدین صورت که هر سه ریبون در طول مصرف تا 108 عکس را براحتی چاپ می کنند.

وقتی ریبون ها تمام شوند، دستگاه اخطار آنرا به کاربر نمایش می دهد و همین موقع باید ریبون تعویض شود تا دستگاه به کار خود ادامه دهد. ریبون ها دارای موادی جوهر مانند برای چاپ هستند و در طول مصرف تمام می شوند و رول مصرفی آنها دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در ست جوهر و کاغذ عکس کانن Canon KP-108IN اگر 108 چاپ را تقسیم بر سه کارتریج ریبون کنیم، عدد 36 بدست می آید که مقدار چاپ هر کارتریج را نشان می دهد. پس قاعدتاً تعداد 108 کاغذ عکس برای این پک کافیست.

تعداد 108 برگ
تولید کننده CANON
دستگاه های سازگار مناسب برای تمامی پرینتر های سری CP
کد کارتریج KP-108IN
ابعاد کاغذ 102x152mm 4R
وزن کاغذ  260 gr

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است