به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیف ونگارد مدل Vanguard VEO GO 42 M mirrorless

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

1,990,000
3,900,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ونگارد VEO GO 42M یک کوله‌پشتی ساخت شرکت Vanguard است. کمپانی ونگارد از کمپانی‌های مشهور درزمینهٔ ساخت لوازم جانبی و تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و دوام خوبی هستند که همین امر ونگارد را به شرکتی محبوب در این زمینه تبدیل کرده است.

کوله‌پشتی فوق گنجایش حمل دوربین DSLR، ۲ لنز، فلاش و سه‌پایه را دارد و علاوه بر آن می‌توانید تبلت‌هایی با سایز نمایشگر ۹.۷ اینچ را نیز درون آن جای دهید. همچنین دارای جیب‌هایی برای نگهداری لوازم جانبی نیز می‌باشد. دسترسی به فضای داخلی کیف به‌آسانی صورت گرفته  و بخش داخلی آن داری پدینگ‌هایی با قابلیت جابه‌جایی است تا علاوه بر محافظت از تجهیزات شما، بتوانید آن‌ها را با توجه به تعداد و نوع لوازم خود بچینید. در بخش کناری محصول یک جیب کوچک قرار دارد که می‌توانید از آن برای نگهداری یک سه‌پایه کوچک استفاده کنید. در بخش بالایی محصول یک دسته نگهدارنده قرار گرفته و همراه محصول نیز یک کاور باران ارائه می‌شود.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است