به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیف ونگارد مدل Vanguard Alta Fly 55T

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
مشخصات کیف
کاربری کیف عکاسی
تعداد نوت بوک قابل تعبیه در کیف 1
نوع کیف کیف چرخ دار
وزن کیف 3.8 کیلوگرم
ابعاد بیرونی 553.4× 203.2× 330.2ميلي‌متر
ویژگی ها کیف چرخدار Alta Fly 55T محصول شرکت Vanguard می باشد که قابلیت حمل و نگه داری از دو عدد دوربین DSLR حرفه ای به همراه 5 عدد لنز اضافی و فلاش ودیگر تجهیزات مربوطه را دارد.
این کیف دارای پدهای محافظ داخلی با امکان تنظیم به صورت دلخواه می باشد که با خارج کردن آنها از کیف میتوان برای مصارف دیگر از این کیف استفاده کرد همچنین قسمت پشت آن دارای محفظه ای برای حمل لپتاپ 14 اینچ میباشد و این درحالیست که در کنار کیف یک جیب به همراه بندهایی به منظور حمل سه پایه نیز تعبیه شده است.
برای قراردادن تجهیزات جانبی کوچک و مدارک شخصی در این محصول جیب های زیپ داری در نظر گرفته شده است.
بدنه Alta Fly 55T از مواد ضد خش و مقاوم در برابر رطوبت ساخته شده تا در کنارمحافظت از تجهیزات در برابر ضربه به خوبی در برابر خیس شدن تجهیزات نیز کارایی لازم را داشته باشد.
این مدل دارای چرخ و دستگیره با ارتفاع قابل تنظیم برای حمل و نقل آسانتر می باشد که میتواند مانند یک کیف دستی یا حتی کوله پشتی نیز حمل شود.

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است