به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیف شانه آویز دوربین ونگارد مدل VEO GO 34M BK

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

کیف شانه آویز دوربین  ونگارد مدل VEO GO 34M BK که به‌طور کلاسیک شیک و ظاهری تازه برای مسافران شهری دارد که فریاد نمی‌زند «من یک کیف دوربین هستم».این مدل بسیار جمع و جور اما در داخل جادار می باشد.  

ونگارد VEO GO 34M یک کیف شانه آویز ساخت شرکت مشهور Vanguard است. کمپانی ونگارد از کمپانی‌های شناخته‌شده درزمینهٔ ساخت لوازم جانبی و تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری است. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالا و دوام خوبی هستند که همین امر ونگارد را به شرکتی محبوب در این زمینه تبدیل کرده است.کیف دوربین ونگارد VEO GO 34M BK یک کیف شانه ای کوچک و شیک که مناسب برای دوربین عکاسی بدون اینه می باشد.

کیف شانه آویز فوق گنجایش حمل دوربین، سه عدد لنز، فلاش و سه‌پایه را داشته و علاوه بر آن می‌توانید تا تبلت‌هایی با سایز نمایشگر ۹.۷ اینچ را نیز در آن قرار دهید. بخش داخلی این کیف دارای دیوایدرهایی قابل تنظیم است که به‌خوبی از لوازم شما محافظت خواهند کرد. رنگ روشن این دیوایدرها موجب شده تا در تاریکی نیز بتوانید به‌راحتی لوازم خود را در داخل کیف پیدا کنید. دسترسی این محصول از بخش بالایی صورت گرفته و به‌آسانی انجام می‌گیرد. همراه این محصول یک کاور باران نیز ارائه می‌شود تا در شرایط جوی نامطلوب آسیبی به تجهیزات شما نرسد.

در کنار دوربین، شما می توانید 2 یا3 لنز اضافه همراه با فلش و لوازم جانبی با یک تبلیت در ابعاد 9.7 اینج و یک سه پایه قرار دهید این کیف در رنگ های مشکی ، خاکی و سبز تولید شده است وجزء کیف های کلاسیک محسوب می شود چون به صورت شانه است دسترسی شما به وسایل داخل کیف بسیار راحت می باشد نکته ای که وجود دارد این است که سایز دوربین های بدون آیینه ای و CSC کمی با یکدیگر متفاوت است به همین دلیل قبل از خرید حتما چک کنید که دوربین درون کیف به راحتی جا بگیرد فضا های قابل استفاده دیگر این کیف شامل یک جیب جلویی بزرگ می باشد که می توانید تبلت یا وسایل دیگر را درون آن قرار دهید و یک جیب عقبی ایمن که برای نگه داری وسایل با ارزش می باشد.

گنجایش حمل دوربین، سه لنز، فلاش و سه‌پایه

دیوایدرهای داخلی قابل تنظیم

جیب‌های داخلی و خارجی

بند شانه آویز، دسته حمل و قابلیت اتصال به دستگیره چمدان

قابلیت حمل سه‌پایه

  • دستگاه های سازگار:Mirrorless Camera, CSC Camera

    Brand VANGUARD
    Color Black
    Material Polyester

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است