به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

رینگ معکوس کانن Canon Reverse Adapter Ring

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

100,000
85,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

شما با استفاده از یک حلقه یا رینگ معکوس کننده (reversing ring) می‌توانید یک لنز معمولی را به صورت برعکس به دوربین خود متصل کنید و به این صورت فوکوس نزدیکتری بر سوژه داشته باشید. البته نتایج بدست آمده توسط رینگ معکوس کننده نسبت به لنزهای مخصوص عکاسی ماکرو تفاوت بسیاری دارد ولی می‌تواند نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. رینگهای معکوس کننده عملکرد خوبی با لنزهایی دارای فاصله کانونی ثابت (پرایم) دارند .توجه داشته باشید که اندازه‌ی رینگتان متناسب با لنز مورد نظرتان باشد و همچنین دقت کنید تا هنگام وصل کردن لنز، اپتیک آن خراشی برندارد یا ضربه‌ای نخورد. 

عکاسی با رینگ معکوس یکی از ارزان‌ترین روش‌های عکاسی ماکرو یا ماکرو گرافی است. در این روش نیازی به تهیه لنز‌های ماکرو نیست و می‌توانید با اغلب لنز‌هایی که در اختیار دارید، عکس‌های ماکرو فوق‌العاده‌ای را ثبت کنید. تکنیک ماکرو گرافی با رینگ معکوس همان‌طور که از نام آن برمی‌آید با معکوس کردن لنز انجام می‌شود. برای این کار باید ابتدا یک حلقه معکوس متناسب با دهانه لنز‌ی که دارید (مانند یک فیلتر دو طرفه بدون شیشه) را در جلوی لنز بسته و لنز را به صورت برعکس، روی بدنه دوربین نصب کنید.دقت داشته باشید در صورت استفاده از رینگ معکوس اتوفوکوس را از دست خواهید داد و دیافراگم را نیز باید پیش از معکوس کردن لنز تنظیم کنید. خرید رینگ معکوس در ابتدای راه عکاسی ماکرو انتخاب بسیار بهتری از خرید لنز ماکرو است چرا که ممکن است پس از کمی تجربه در این ژانر از آن خوشتان نیاید یا بنا به هر دلیلی نتوانید بازار کار مناسبی پیدا کنید و هزینه‌ای که کرده‌اید به جیبتان برنگردد.

دهانه ی فیلتر 58 میلی متر
سایر مشخصات برندبدون برند
مدل مانت لنز کانن
وزن 15 g

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است