به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

روتر LTE 4G N300 دی‌لینک مدل DWR-M920

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته
روتر بی سیم 4G/LTE دی-لینک مدل DWR-M920 محصولی از شرکت «دی- لینک » است. این روتر شرکت دی‌-لینک دارای یک درگاه برای نصب سیم‎کارت است که می‌توانید از سیم‌کارت تمام اپراتورها استفاده کنید. در کنار شیار سیم‌کارت، چهار درگاه LAN وجود دارد که می‌توان از آن برای اتصال باسیم ابزارها به شبکه بی‌سیم استفاده کرد. همچنین این دستگاه می‎تواند از طریق اتصال WAN به اینترنت فعلی شما وصل می‌شود. این اتصال می‌تواند شامل یک اینترنت پهن‌باند باشد که به وسیله‌ آنتن‌های پوینت تو پوینت (P2P) وایرلس دریافت می‌کنید یا همان اتصال ADSL خانگی‌تان که مدت‌ها از آن استفاده کرده‌اید. برای این دستگاه چهار عدد آنتن در نظر گرفته شده است که دوتای آن‌ها برای اتصال آنتن‌های 3G/4G است و دو تای دیگر برای آنتن‌های شبکه‌ی وای‌فای هستند. در قسمت پشت روتر DWR-M920 کلیدهای WPS و Reset و کلید روشن و خاموش قرار گرفته است. 
*سرعت انتقال اطلاعات 
DWR-M920از حداکثر سرعت دانلود 150 مگابایت بر ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می کند. با این وجود این مودم روتر سرعت مورد نیاز برای دسترسی به اینترنت پر سرعت را به شما می دهد و می توانید با سهولت در وب گشت و گذار کنید. 
* اتصال بیسیم مودم روتر M920
علاوه بر اتصالات باسیم، این مودم روتر از قابلیت اتصال بیسیم نیز پشتیبانی می کند. M920 برای اتصال به اینترنت دارای یک شیار سیمکارت می باشد که از تمامی سیمکارت های 3G، 4G،LTE  پشتیبانی می کند، به راحتی می توانید با وارد کردن سیمکارت خود به شیار موجود در روتر، به اینترنت 3G/4G متصل شوید. این قابلیت برای کاربرانی که تحت پوشش شبکه های پهن باند خط ثابت نیستند گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. 
* سیستم امنیتی مودم روتر
DWR-M920 M920 از دو فایروال فعال (SPI و NAT) برای کنترل ترافیک و جلوگیری از سوءاستفاده و حملات احتمالی کاربران غیر مجاز استفاده می کند. رمزگذاری استاندارد WPA / WPA2 شبکه بیسیم و ترافیک شما را ایمن نگه می دارد و امکان اتصال به G / 4G3 خود را بدون نگرانی از دسترسی دیگر کاربران غیر مجاز به شبکه خود فراهم می کند. 
* راه اندازی آسان
DWR-M920به راحتی در هر جایی قابل نصب می باشد. مراحل نصب ساده است و تمام کاری که باید انجام دهید این است که سیمکارت خود را وارد کنید و از طریق بی سیم متصل شوید، یا اینکه از طریق هر یک از پورت های این مودم به راحتی اینترنت را به اشتراک بگذارد. برای استفاده کاربران خانگی، کاربران حرفه ای و همچنین برای کارهای اداری کاملا کارآمد و کاربردی می باشد. با استفاده از این مودم شما می توانید از هر مکانی به سادگی به اینترنت پرسرعت متصل شده و با سهولت در وب گشت و گذار کنید و فیلم و موسیقی را از طریق اینترنت به رایانه های شخصی و دستگاه های تلفن همراه خود منتقل کنید
 
باندهای قابل پشتیبانی WCDMA: B1/5/8
برند DLINK
تعداد آنتن چهار عدد
تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN یک عدد
رابط ها شیار سیم کارت , پورت USB , پورت RJ-45 LAN پورت RJ-45 WAN/LAN , اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
رابط‌ها شیار سیم کارت، پورت RJ-45 LAN، پورت RJ-45 WAN/LAN، اتصال بی‌سیم (Wi-Fi)
شبکه‌های قابل پشتیبانی 2G ، 3G ، 4G ، TD-LTE
فایروال Built-in NATBuilt-in firewall SPI
کلیدها کلید WPS
گواهی نامه CE, FCC, RoHS,CCC,UL
محدوده ی فرکانس 2.4 گیگاهرتز
نوع اتصال بی‌سیم و باسیم
وزن 1500 g

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است