به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند شیائومی Haylou RT LS05S

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

اگر طراحی ساعت هوشمند Haylou Solar را دوست داشتید، میتوانید جزو طرفداران هایلو RT LS05S نیز قرار بگیرید. این ساعت هوشمند نمایشگر دایره‌ای دارد و در امتداد آن بندهای سیلیکونی را متصل کرده است. اگر از نزدیک به بدنه ساعت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که نسبت به Haylou Solar از زوایای خشن‌ترین برخوردار است و لبه‌های منحنی کمتر در آن دیده می‌شود. دو دکمه فیزیکی بزرگ اطراف آن نیز مزید بر علت شده تا نمای کلی ساعت هوشمند هایلو RT LS05S کمی زمخت‌تر بنظر برسد. باید اعتراف کنیم که محبوبیت این ساعت نزد آقایان بیشتر بوده و این ویژگی از طراحی ظاهری این ساعت هوشمند ریشه می‌گیرد.  وزن این ساعت هوشمند، 50 گرم و جنس بندها از نانو سیلیکون ساخته شده است. این ساختار استاندارد مناسب کاربری روزمره و ورزشی بوده و در اثر تعریق و استفاده مداوم، واکنش آلرژیک روی پوست ایجاد نخواهد کرد.شیائومی ساعت تازه نفس خود را حسابی مهر و موم کرده و با استاندارد IP68  از آن محافظت می‌کند. پشتیبانی از گواهی IP68 علاوه بر طرفداران ورزش‌های آبی، به مذاق کاربران روزمره نیز حسابی خوش آمده است. ساعت هوشمند هایلو RT LS05S را می‌توانید در هر شرایطی با خود همراه کنید. در حمام، حین ورزش، در به صورت روزمره و در فضای آزاد هیچ محدودیتی برای استفاده از این ساعت هایلو ندارید. این مچ بند از استاندارد IP68 پیروی می‌کند که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. اگر این ساعت را در آب فرو ببرید، تا 30 دقیقه آسیبی نخواهد دید.  توجه داشته باشید که ساعت هایلو RT LS05S در برابر تعریق، باران، شستشوی دست و حمام مقاوم است اما استفاده از برای موج سواری، سونا و غواصی توصیه نمی‌شود.

اگر باتری ساعت هایلو RT LS05S را در مقابل هایلو سولار قرار دهیم، شاهد کاهش حجم باتری خواهیم بود. باتری این ساعت هوشمند 40 میلی آمپر ساعت کمتر از باتری هایلو سولار بوده و به 300 میلی آمپر ساعت رسیده است. علیرغم کاهش حجم باتری، هایلو کماکان معتقد است که به لطف تراشه کم مصرف، بازدهی باتری عالی و درخور توجه است. از طرفی وزن کلی ساعت را کمی کاهش داده و استفاده روزمره را آسان‌تر کرده است. در صورت استفاده مداوم از اسمارتواچ، تا 15 روز دوام خواهد داشت. منظور از استفاده مداوم، فعال بودن سنسور ضربان قلب و بکارگیری بخش تناسب است. اگر اتصال بلوتوث و نظارت بر ضربان قلب و سایر عملکردها را خاموش کنید، دوام باتری به 20 روز افزایش می‌یابد.این ساعت می‌تواند وضعیت جسمانی شما را با دقت بیشتری منعکس کرده و با نسل جدید سنسور ضربان قلب، مراقبتی دقیق در تمام روز به شما ارائه دهد. همچنین به صورت خودکار وضعیت خواب شما را تشخیص داده، زمان و مرحله خواب را ثبت می‌کند و با تعیین جزئیات خواب به شما در ایجاد عادات خواب سالم کمک می‌کند. از دیگر عملکردهای این محصول می‌توان به هشدار پیام و تماس، کنترل موزیک، جستجوی گوشی، پیش‌بینی آب و هوا و آموزش تنفس – تنظیم تنفس، کاهش فشار و تنظیم وضعیت به موقع – اشاره کرد.

خلاصه :

ساعت هوشمند هایلو RT شیائومی نسخه گلوبال یک ساعت هوشمند با صفحه نمایش عالی و عمر باتری طولانی با قیمت مناسب است. این محصول از ماه مارس 2021 وارد بازار شده است.بازار شده است.  قاب ساعت هوشمند هایلو RT شیائومی نسخه گلوبال به شکل مچ خم شده است و بنابراین ساعت به طور غیر منتظره‌ای به راحتی روی مچ قرار می‌گیرد. بند سیلیکونی قابل تنفس نیز برای تمرینات و استفاده روزمره راحت و مناسب است.  این ساعت دارای صفحه گرد 1.28 اینچی 240x240px با زاویه دید عالی است. می‌توانید به راحتی صفحه ساعت را از طریق برنامه Haylou Fun APP تغییر داده و صفحه مناسب را انتخاب کنید. صفحه‌های جدید ساعت به طور مرتب در برنامه اضافه می‌شوند.  ساعت هوشمند هایلو RT شیائومی نسخه گلوبال دارای 12 حالت ورزشی داخلی است که به موثرتر شدن تمرینات کمک می‌کند. می‌توانید اعلان‌ها و یادآوری‌های تلفن هوشمند خود را در ساعت دریافت کنید. این ساعت از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی متصل می‌شود.  عمر باتری این ساعت بسیار طولانی است، به طوری که می تواند تا 20 روز با یک بار شارژ در حالت کم مصرف، و تا 15 روز با یک بار شارژ در حالت نرمال و نظارت بر ضربان قلب، کار کند. 

 ویژگی ها:

ساعت هوشمند هایلو RT LS05S

نمایشگر: 1.28 اینچ TFT

رزولوشن: 240 در 240 پیکسل

بلوتوث: بلوتوث 5.0

باتری: 300 میلی آمپر ساعت

عمر باتری: حدود 15 روز

سیستم عامل: Android 6.0 و بالاتر ; iOS 11.0 و بالا

گرید مقاومتی: IP68

ردیاب ورزشی: 12 فعالیت ورزشی

سنسور ضربان قلب: دارد

ابعاد 12.4 × 45.5 × 45.5 میلی‌متر
وزن 50.4 گرم
سیم‌کارت خیر
  - بند نانو سیلیکونی
- گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار

نمایشگر

نوع TFT
سایز 1.28 اینچ
رزولوشن 240 × 240 پیکسل
  لمسی

پلتفرم

سیستم‌عامل سیستم‌عامل اختصاصی سازگار با اندروید و iOS

صدا

اسپیکر خیر

باتری

باتری باتری با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت
استندبای - تا 20 روز (فقط نمایش زمان)
- تا 15 روز (پایش مداوم ضربان قلب)
مکالمه خیر
پخش موسیقی خیر

قابلیت‌ها

حسگرها حسگر شتاب‌سنج، حسگر ضربان قلب
پیام‌رسانی - اعلام اعلان‌های دریافتی
- نمایش پیام‌های متنی
  پشتیبانی از 12 حالت ورزشی، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، هشدار کم‌تحرکی، پایش وضعیت خواب، برنامه‌ی تمرین تنفس، نمایش اعلان‌های گوشی، کنترل موسیقی، نمایش وضعیت آب و هوا، پیدا کردن گوشی از طریق ساعت

شبکه

فناوری فاقد ارتباطات سلولار

اتصالات

شبکه بی‌سیم خیر
بلوتوث نسخه 5.0
GPS خیر
NFC خیر
USB خیر، شارژ از طریق درگاه مغناطیسی اختصاصی

متفرقه

رنگ‌ها مشکی
 

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است