به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

لنز سونی مدل Sony FE 50mm f1.8

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

18,799,000
17,250,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

لنزFE 50mm f/1.8 محصولی از کمپانی سونی بوده که به‌طور اختصاصی برای دوربین‌های بدون‌آینه سونی با مانت E طراحی شده است. با اینکه این لنز برای دوربین‌های فول‌فریم طراحی شده ولی امکان استفاده از آن برای دوربین‌هایی با سایز حسگر APS-C نیز وجود دارد. البته در این صورت فاصله کانونی معادل 77 میلی‌متر را ارائه می‌دهد؛ بنابراین این لنز قابل استفاده در هر دو نوع دوربین فوق است. حداکثر بازشدگی دهانه دیافراگمF/1.8 می‌باشد، گرفتن عکس در شرایط تاریک و کم‌نور را بسیار راحت کرده و ضمناً خلق تصاویری با عمق میدان بسیار کم و بوکه‌هایی محو و دایره‌ای توسط این لنز ممکن شده است.  این لنز FE 50mm f/1.8به یک موتور فوکوس خودکار DC مجهز شده که عملکردی سریع و بی سر و صدا دارد و برای فیلم برداری و عکاسی مناسب است.  لنز ۵۰ میلی‌متری با برخورداری از کمینه فاصله فوکوس ۴۵ سانتی‌متری و محدوده دیافراگم از f/1.8 تا f22 تاثبت تصاویری با زاویه دید نرمال با عمق میدان‌ بسیار متنوع و گسترده را ممکن کرده است.  ساختار اپتیکی  FE 50mm f/1.8از ۶ عدسی در ۵ گروه مختلف تشکیل شده است. وجود یک عدسی Aspherical  در این مجموعه به‌علاوه پوشش چندلایهدر کنار طراحی اپتیکی Double Gauss بر روی عدسی‌های به کار رفته، انحرافات کروی و خطاهای رنگی را به حداقل رسانده است.  همچنین فیلتر‌های دایره‌ای با سایز ۴۹ میلی‌متر بر روی دهانه این لنز قابل نصب است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرند.

 لنزهای پرایم از با کیفیت‌ترین لنزهای تولید شده توسط شرکت‌های بزرگ هستند که تصاویری بسیار زیبا را ثبت می‌کنند.برتری لنزهای پرایم نسبت به لنزهای زوم در شفافیت، توانایی عکاسی در نور کم، ایجاد بوکه‌های زیبا و جدا کردن سوژه از پس زمینه است. با توجه به فراگیر شدن دوربین‌های بدون آینه و تولید آن‌ها از سوی شرکت‌های بزرگ، سونی تصمیم به ساخت مجموعه‌ای از لنزهای کاربردی برای دوربین‌های بدون آینه خود گرفت. لنز سونی ۵۰ f1.8 به جرات یکی از بهترین لنزهایی است که یک عکاس می‌تواند داشته باشد. میزان خرید لنز سونی مدل 50mm f 1/8  هم این حرف را تایید می‌کند. با خرید لنز بدون آینه ۵۰mm f1.8 شما امکان عکاسی در طیف گسترده‌ای از ژانرها را به دست خواهید آورد. از عکاسی خیابانی گرفته تا لندسکیپ و به ویژه عکاسی پرتره. باید گفت تخصص اصلی لنز بدون آینه سونی ۵۰ ثبت پرتره‌های بسیار زیباست. لنز سونی Sony FE 50mm f1.8 یک لنز جمع و جور با وزن بسیار کم و پاپیولار است. فاصله کانونی بسیار جذاب ۵۰ میلیمتری آن را به یک لنز خواستنی تبدیل کرده. دیافراگم ۱٫۸ امکانات شگفت‌انگیزی را در اختیار ما قرار می‌دهد و دست عکاس را در تنظیم مثلث نوردهی (شاتر، دیافراگم، ایزو) بسیار باز می‌گذارد.  لنز sony FE 50mm f1.8 یک لنز سریع با انعطاف‌پذیری بسیار بالاست که اگر بدانیم چه امکاناتی در اختیار ما قرار می‌دهد قطعا از داشتن آن شگفت زده خواهیم شد. جالب اینکه قیمت لنز سونی sony FE 50mm f1.8 بسیار مناسب است و با هزینه نسبتا کمی قادر به خرید این لنز خواهید بود. باید خاطرنشان کرد که برای ورود به دنیای اعجاب‌انگیز لنزهای پرایم، خرید لنز sony FE 50mm f1.8 مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.  این لنز برای استفاده در فضای استودیو بسیار کاربردی است و برای عکاسی پرتره یکی از بهترین لنزهایی است که می‌توان استفاده کرد. در فضای بیرون نیز فاصله کانونی ۵۰ میلیمتری برای ثبت عکس‌های طبیعت مناسب است. البته یک عکاس طبیعت حتما باید لنزهای وایدتری را نیز همراه خود داشته باشد.

اگر این لنز روی دوربینی غیر فول فریم نصب شود فاصله معادل لنزی با فاصله کانونی 75 میلیمتر خواهد بود که همچنان برای مصارف مذکور، خصوصاً ثبت پرتره‌هایی زیبا مناسب خواهد می باشد. این لنز از شش عنصر اپتیکی در پنج گروه تشکیل شده است که این مورد به خودی خود نشانگر به حداقل رسیدن افت شدت نور عبوری از آن است. یکی از عناصر ساختار اپتیکی این لنز از نوع اسفریکال یا غیر کروی است که به بهبود تصویر خصوصاً در لبه ها و جلوگیری از اعوجاج تصویر کمک می کند.  این لنز دارای اتوفوکوس داخلی با سرعت بسیار خوب و موتور بی صداست که وجود این ویژگی خصوصاً در هنگام فیلمبرداری از اهمیت بالایی برخوردار است. این لنز 185 گرمی در هنگام عرضه علاوه بر درپوش های استاندارد، دارای یک عدد هود استاندارد نیز هست. همچنین دهانه فیلتر آن نیز برابر با 49 میلیمتر است. خرید Sony FE 50mm f/1.8 خصوصاً به کاربران دوربین‌های آلفای سونی که قصد تجربه عکاسی با یک عدسی پریم باکیفیت، با کمترین هزینه رادارند توصیه می‌شود.

خلاصه :

یک لنز ساده و سبک ام با کیفیت و پر کابرد، لنز سونی Sony FE 50mm f/1.8 که جز لنز های پرایم نرمال محسوب میشود توسط کمپانی سونی برای دوربین های فول فریم با مانت E طراحی ساخته شده است. اینکه این لنز برای دوربین های فول فریم ساخته شده اما از ان بر روی دوربین های APS-C نیز میتوان استفاده نمود که در این صورت فاصله کانونی معادل 75 میلیمتر در دوربین های فول فریم را به شما میدهد. لنز سونی 50 میلیمتری اف 1.8 با فاصله کانونی که دارد برای زمینه های مختلف عکاسی از جمله پرتره عکاسی خیابانی استدیو و … مورد استفاده قرار میگیرد. لنز سونی Sony FE 50mm f/1.8 با داشتن دیافراگم بزرگ f/1.8 در نور های ضعیف نیز قابل استفاده بوده و تصاویری با کیفیت بالا را ثبت میرساند همچنین کنترل زیادی را بر عمق میدان به شما میدهد. سونی در ساختار اپتیکی لنز سونی 50mm f/1.8 از 6 عدسی در 5 گروه استفاده کرد که در بین این ها میتوان یک عنصر Aspherical را نام برد که به کنترل Chromatic Aberration کمک زیادی میکند و تصاویری با کیفیت و وضوح بالا به ثبت میرساند. دهانه فیلتر در این لنز برابر با 49 میلیمتر میباشد. موتور فوکوس DC به کار گرفته شده در این لنز فوکوس خودکاری نرم بی صدا و سریع و دقیقی را انجام میدهد که علاوه بر عکاسی برای رکورد فیلم نیز بسیار مناسب است. همچنین وجود 7 تیغه دیافراگم مدوردر لنز سونی 50 میلیمتری اف 1.8 نیز بوکه های زیبایی را به نمایش میگذارد که بسیار نرم هستن. وزن این لنز برابر با 186 گرم میباشد.

اندازه فیلتر (میلیمتر) 49
بازترین دیافراگم f/1.8
برند سونی – Sony
تعداد تیغه ها 7
جنس بدنه پلاستیک و فلز
دهانه نصب Sony E
روش زوم  
روش فوکوس بیرونی
ضد نفوذ  
طول لنز 60میلیمتر
عناصر اپتیکی 6
فاصله فوکوس 45 سانتیمتر
فاصله کانونی 50 میلیمتر
فرمت دوربین فول فریم
فوکوس خودکار بله
قطر لنز 69 میلیمتر
کاربرد لنز نرمال
گروههای اپتیکی 5
لرزشگیر تصویر بدون لرزشگیر
مدل هود ALC-SH146
نام محصول Sony FE 50mm f/1.8
نوع لنز لنز ثابت (پرایم)
وزن 186 گرم

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است