به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

محافظ برق هوشمند تایمردار هادرون مدل P102

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی 36 ماه گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

425,000
325,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

محافظ دیجیتالی هوشمند هادرون مدل P102 ویژگی 3 دستگاه مختلف را داشته و عملکرد آن‌ها را به صورت همزمان انجام می‌دهد. این دستگاه هم یک محافظ برق و هم یک مبدل و هم یک تایمر است که مناسب اتصال انواع دوشاخه‌های برق از نوع آمریکایی، ژاپنی، چینی، استرالیایی، انگلیسی، ایتالیایی و همچنین اروپایی به پریز برق ایرانی است. با در اختیار داشتن این دستگاه دیگر نیازی به یک مبدل برق نخواهید داشت. محافظ دیجیتالی P102 دستگاهی است، چند منظوره که جهت حفاظت از گستره وسیعی از وسایل و تجهیزات الکترونیکی طراحی شده است. ابعاد کوچک و حمل آسان, محفاظت ولتاژی و فرکانسی دقیق، سرعت عمل بالا، تایمر قطع کن سه حالته، پریز یونیورسال، استفاده آسان و جریان خروجی بالا از جمله قابلیت های این دستگاه است. با کمک تایمر این دستگاه می‌توانید جریان برق را در سه زمان 1.5، 2.5 و 5 ساعته قطع کنید.

هادرون توان یک کمپانی موفق در طراحی و تولید محصولات الکترونیکی است. اگرچه هادرون تجربه‌ای نزدیک به یک دهه در این عرصه دارد اما توانسته با کمک کادر مجرب و تجهیزات تولیدی به‌روز، به‌خوبی در میان رقبای خارجی قد علم کند و حرفی برای گفتن داشته باشد. کیفیت خوب، ظاهر بی­‌همتا، ابعاد بسیار کوچک، بسته‌­بندی شکیل، استفاده چندمنظوره و کاربردی، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش همگی از ضرورت­‌های یک کالای باکیفیت هستند که مجموعه هادرون توان را مفتخر می‌­سازد تا محصولات خود را لایق ارائه به هم‌وطنان گرامی دانسته و مفتخرانه جمله ساخت ایران را روی تمامی محصولات خود درج نماید.

محافظ دیجیتالی هوشمند هادرون مدل P102 با ظاهری زیبا و منحصربه‌فرد طراحی و تولیدشده که از استحکام و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است. در نگاه اول، تنوع رنگ، ابعاد بسیار کوچک و طراحی زیبا این محصول خودنمایی می‌کند. در نظر داشته باشید شرکت هادرون توان از مواد اولیه‌ی باکیفیتی در تولید این محصول ازجمله مواد پلاستیک ABS/PC و پلی­‌کربنات در بدنه و برنج و فسفر برنز در اتصالات داخلی استفاده کرده است. در یک سمت این مبدل برق، دوشاخه‌ی استاندارد و سازگار با برق شهری ایران وجود دارد و در سمت دیگر آن تبدیل یونیورسال باقابلیت پشتیبانی از همه‌ی دوشاخه‌های استاندارد جهانی قرار دارد. شرکت هادرون توان این محصول را در 5 رنگ سفید، مشکی، صورتی، آبی و زرد با بسته­بندی کریستالی عرضه کرده است تا به سلیقه مشتریان عزیز احترام بگذارد.    یکی دیگر از مزیت‌های بارز محافظ هوشمند هادرون قابلیت وصل در نقطه صفر است که از سوختن وسایل الکترونیکی هنگام وصل کردن دوشاخه به برق جلوگیری می‌­نماید. این سیستم که منحصراً در شرکت هادرون توان طراحی‌شده و مختص محافظ‌های هادرون است زمان وصل برق را به شکلی سازمان‌دهی می­‌نماید که کم‌ترین تنش جریانی در لحظه وصل حاصل شود که علاوه بر جلوگیری از خطر آسیب دیدن دستگاه مصرفی, از ایجاد نویزهای ناخواسته روی شبکه برق و دیگر مصرف‌کننده‌های متصل به برق جلوگیری گردد. محافظ هوشمند هادرون مدل p102 با خواص فنری مطلوب آلیاژ فسفر برنز اتصال محکمی بین دوشاخه و سوکت ایجاد می­‌کند که مانع از جابه­‌جایی دوشاخه می­‌گردد. محدوده ولتاژ مجاز این دستگاه 170 الی 245 ولت و حداکثر جریان انتقالی آن 10 آمپر است. این محصول دارای ابعادی بسیار کوچک معادل (52 × 52 × 65) میلی­‌متر با وزن 65 گرم که در بسته­‌بندی با ابعاد (70 × 70 × 90) میلی‌­متر عرضه می­‌گردد.

خلاصه ویژگی ها

- محافظت از دستگاه‌های الکترونیکی در مقابل نواسانات برق و اتصالی در خطوط برق‌رسانی و برق دوفاز
- تبدیل انواع دوشاخه برق
- قابلیت تایمر جهت قطع خودکار
- مناسب جهت استفاده در گوشی‌های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، بلندگوی شارژی، تلوزیون و مانیتور
سیستم‌های پخش، جاروی شارژی، چراغ خواب و مطالعه، ابزارهای شارژی و لوازم خانگی بدون ارت
- دارای تایمر
- تنظیم زمان قطع جریان برق پس از 1.5، 2.5 و 5 ساعت

ابعاد
31 × 52 × 52 میلی‌متر
وزن
63.4 گرم
تعداد پریزها
یک عدد
توضیحات پریز
دارای خروجی برق یونیورسال
حداکثر توان قابل پشتیبانی
2200 آمپر
حداکثر جریان انتقالی
10 آمپر
حداقل ولتاژ برای قطع شدن جریان
185 ولت
حداکثر ولتاژ برای قطع شدن جریان
245 ولت
طول کابل
فاقد کابل
دکمه روشن و خاموش
ندارد
محافظ داخلی
دارد
پوشش محافظ کودک
ندارد
مقاوم در برابر دما (آتش سوزی)
خیر
مقاوم در برابر رطوبت
خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار
خیر
پورت USB برای شارژ
ندارد
سوکت تلفن (RJ-11)
ندارد
رابط کواکسیال (آنتن)
ندارد
نشانگر LED
دارد
توضیحات نشانگر LED
تایمر و وضعیت ولتاژ
سایر مشخصات
دارای تایمر, تنظیم زمان قطع جریان برق پس از 1.5 و 2.5 و 5 ساعت

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است