به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کارت خوان Transcend رم ریدر ترنسند مدل RDC8

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

با کارت خوان RDC8 Transcend می توانید از پتانسیل کامل کارت های حافظه پرسرعت خود استفاده کنید. کارت خوان RDC8 Transcend، با پشتیبانی از کارت های حافظه SDXC/SDHC UHS-I ،microSDXC/SDHC UHS-I و CompactFlash، همراه با افزایش عملکرد فناوری پیشرفته USB 3.1 Gen 1، انتخابی حرفه ای برای انتقال سریع و کارآمد اطلاعات است. کارت خوانی برای انواع کارت های محبوب کارت خوان RDC8 که از کارت های حافظه اصلی SD ،microSD و CompactFlash پشتیبانی می کند، تقریباً می تواند هرگونه انتقال داده ای را انجام دهد. حتی می توانید سه کارت را به طور همزمان وصل کنید و بدون زحمت موسیقی، فیلم، تصاویر و سایر فایل های دیجیتالی را با یک کارت خوان جمع و جور منتقل کنید!

USB Type-A برای سازگاری عالی با دستگاه

کارت خوان RDC8 مجهز به پورت micro USB (USB 3.1 Gen 1) است و شامل یک کابل micro USB به USB Type-A برای انتقال داده ها بین کارت های حافظه ی SD ،microSD یا CompactFlash و رایانه شما است.

سرعت بسیار بالا در انتقال

با استفاده از رابط USB 3.1 Gen 1 برای انتقال سریع، کارت خوان RDC8 Transcend از پتانسیل کامل کارت های flash پرسرعت شما استفاده می کند. علاوه بر این، RDC8 دارای یک نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال و انتقال داده ها است.

بسیار جمع و جور

کارت خوان RDC8 به اندازه ای کوچک است که برای راحتی بیشتر در جیب یا کیف شما قرار می گیرد. از آن جا که حمل آن آسان است، می توانید مهم ترین فایل های خود را در هر زمان به هر کجا منتقل کنید.

نرم افزار RecoveRx Transcend

نرم افزار RecoveRx را ارائه می دهد که یک ابزار بازیابی اطلاعات رایگان است که به شما امکان می دهد تا در دستگاه ذخیره سازی برای یافتن آثار فایل های پاک شده از جمله عکس های دیجیتالی، اسناد، موسیقی و فیلم ها، جستجو کنید.

وزن 32 گرم
امکانات و قابلیت‌ها - دارای رابط USB 3.0- حداکثر سرعت خواندن اطلاعات: 130 مگابایت بر ثانیه- حداکثر سرعت نوشتن اطلاعات: 95 مگابایت بر ثانیه (آزمایش شده با کارت CF1000X ترنسند 128 گیگابایتی)- بازیابی اطلاعات با استفاده ازنرم‌افزار رایگان RecoveRx
تعداد ورودی 4 ورودی
کارت‌های حافظه‌ی قابل پشتیبانی SD/SDHC/SDHC UHS-I/SDXC/SDXC UHS-I/microSD/microSDHC/microSDHC UHS-I/microSDXC/microSDXC UHS-I/ TransFlash/MMC/MMCplus/RS-MMC/MMCmobile/ Memory Stick (MS)/Memory Stick PRO/Memory Stick Duo/Memory Stick PRO Duo/Memory Stick PRO-HG Duo/MMCmicro with adapter

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است