به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیف هارد اکسترنال پرووان مدل PEB01

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

اولین نیاز هر فرد بعد از خرید یک هارد اکسترنال، تهیه‌ی یک کیف محافظ برای مراقبت از آن است. کیف هارد دیسک اکسترنال پرووان مدل PEB01، قادر است به ‌خوبی از هارد اکسترنال شما در برابر خط‌ وخش و ضربه‌های نه‌ چندان سخت محافظت کند. ابعاد این کیف برای اکثر هاردهای اکسترنال 3.5 اینچی مناسب است. این محصول بدنه‌ای از جنس پلی‌استر دارد و در داخل آن پدهای ضربه‌گیر به‌ کار رفته است. این محصول در برابر آب و ضربه مقاوم است. معمولاً همراه با هارد، لوازم جانبی مانند کابل هم وجود دارد. در این کیف یک محفظه‌ی اصلی برای نگهداری هارد و یک جیب توری برای نگهداری کابل و دیگر لوازم از این قبیل وجود دارد.

هارد یکی ازلوازم جانبی کاربردی و حساس است، ما از این ابزار برای حفظ اطلاعات مهم و تصاویر و فیلم های خود استفاده میکنیم.پس مهم ترین قسمت بعد از خرید هارد، کیف هارد است. 

 1- جنس بدنه

تولید کنندگان کیف هارد از جنسی مخصوص در ساخت بدنه کیف هارد استفاده می نمایند تا باعث اطمینان خاطر بیشتر خریداران این محصول گردند. جنس بدنه بیرونی هارد اکسترنال با جنس درونی ان متفاوت است. 

2- مقاوم در برابر رطوبت و آب

جنس بدنه خارجی مناسب و ساخت استاندارد محصول باعث جلوگیری از نفوذ آب به داخل کیف می شود، پس هنگام خرید باید به جنس بدنه آن و دور دوزی ها و کیفیت ساخت محصول توجه نماییم.

3- محفظه داخلی

همانطور که پیش تر اشاره شد، جنس محفظه داخلی یک کیف هارد خوب باید نرم تر باشد زیرا که محصول در تماس مستقیم با این قسمت است و در صورت سختی یا زبری باعث ایجاد خش بر روی محصول می شود. معولا در محفظه داخلی آن در یک سمت توری پارچه ای برای قرار گرفتن کابل های همراه هارد، قرار میگیرد و در سمت دیگر آن کشی برای ثابت نگهداشتن هارد در کیف ممکن است وجود داشته باشد. 

4- وجود ضربه گیر

داخل برخی از این کیف ها برجستگی هایی برای کمتر کردن ضربه نیز وجود دارد. 

5- دارای بند

معمولا در یک کیف هارد خوب محلی برای اتصال بند دستی در نظر گرفته میشود تا با اتصال یک بند مچی یا رودوشی به آن حمل آن آسان تر گردد و محصول از خطر افتادن از دست در امان باشد.

کیف هارد اکسترنال پرووان PEB01 بسیار باکیفیت و از جنس برزنت ساخته شده است و قسمت بیرونی کیف در برابر جسم نوک تیز مقاوم است.این محصول در محفظه داخلی دارای پد ضربه گیر میباشد که میزان آسیب را کاهش میدهد و همچنین طراحی و ساخت این محصول به گونه ایست که از ورود گرد و غبار و مایعات جلوگیری میکند.

ابعاد 160x120x40 میلی‌متر
مشخصات فیزیکی رنگ
مشخصات کلی مقاومت در برابر ضربه و خط و خش
ویژگی های عمومی دارای پد ضربه گیر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است