به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند پرووان مدل ProOne PWS01

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS01 با ظاهر شیک و جذاب خود جز ساعت های با کیفیت و کاربردی بازار به حساب می آید. ابعاد صفحه نمایشگر لمسی این ساعت هوشمند 1.28 اینچ و از جنس LCD می باشد.ساعت هوشمند PWS01 با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 5 و iOS نسخه 10 و بالاتر سازگار است و با اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید.دارای سنسور ضربان قلب،فشار خون،اکسیژن خون،امکان تنظیم یادآور ،گام شمار، پایش خواب از دیگر سنسور های این ساعت هوشمند به شمار می رود و همچنین این ساعت هوشمند دارای حالت روشنایی خودکار صفحه نمایش نیز می باشد. شما می توانید با نصب برنامه YOUTH HEALTH روی گوشی خود از تعداد قدم های برداشته شده، میزان کالری مصرف شده و همچنین وضعیت خواب خود مطلع شوید.علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلییکیشن می تواند در جهت پیشبرد اهداف ورزشی به شما کمک کند. همچنین بر اساس گواهینامه های دریافتی(IP67)، محافظت کامل در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب شناور بود و بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه دهد.باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند برابر با 150 میلی آمپر می باشد که با توجه به فعالیت شما با یک بار شارژ کامل بین 4 تا 7 روز در حالت استفاده استاندارد شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند پرووان مدل pws01 ظرفیت باتری150 میلی آمپر لیتیومی میتواند مدت زمان استفاده بین 4 تا 7 روز کار کند.  با اتصال این گجت پوشیدنی به تلفن همراه خود می توانید به پیامک ها، مخاطبین و سایر اطلاعت گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید .  این قابلیت برای کسانی که عادت به قرار دادن موبایل در جیب خود ندارند بسیار کارآمد است. با دریافت هر تماس و یا پیام و . . . 

این ساعت هوشمند شما را با استفاده از لرزش با خبر می سازد، بنابراین هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.اپلیکیشن مورد نیاز YOUTH HEALTHرا نصب کنید تا یهترین کارایی را از این ساعت داشته باشید.

خلاصه ویزگی ها:

نوع کاربری: رسمی، روزمره، ورزشی
وزن: ۴۰ گرم
فرم صفحه: دایره
جنس بند: سیلیکون
نوع قفل بند: سگکی ساده
سیستم عامل: بدون سیستم عامل
توضیحات سازگاری: سازگار با سیستم عامل هایی اندروید و IOS
ظرفیت باتری: ۱۵۰ میلی آمپر ساعت
گواهینامه های دریافتی: IP67
قابلیت های ویژه: سنسور ضربان قلب،فشار خون،اکسیژن خون،امکان تنظیم یادآور ،گام شمار، پایش خواب،قابلیت روشن شدن خودکار صفحه نمایش
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی

برند

پرووان

نوع صفحه نمایش

TFT

اندازه صفحه نمایش

1.28 اینچ

رنگ

آبی
سفید
مشکی

ابعاد

292*132*139 mm

حس‌گرها

گام شمار، کالری شمار، ساعت، مانیتور خواب، میزان اکسیژن خون، میزان فشار خون، اندازه گیری میزان ضربان قلب

مقاوم در برابر آب

مقاوم در برابر آب،گرد و غبار

وزن

۴۰ گرم

 
ویژگی خاص

کنترل سطح اکسیژن خون

مناسب براي

آقايان
بانوان

نوع کاربري

لوکس، روزمره، رسمي، کلاسيک

توضیحات

برد بلوتوث : 10 متر
مدت زمان استفاده : 4 تا 7 روز
مدت زمان استندبای 7 روز

رابط

بلوتوث

سازگار با

اندروید نسخه ۵ به بالا، iOS نسخه ۱۰ به بالا

ظرفیت باتری

150 میلی آمپر

کابل همراه

شارژ مغناطیسی

نوع اتصال

بی‌سیم

 
فرم صفحه

گرد

جنس بند

سیلیکون

مدل

 PWS01

نوع باتری

لیتیومی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است