به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند پرووان مدل ProOne PWS03

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ساعت هوشمند پرووان مدل PWS03 با ظاهر مربعی خود جز ساعت های هوشمند جذاب بازار به حساب می آید.این ساعت هوشمند در 2 رنگ مشکی و صورتی با بند های سیلیکونی به بازار عرضه شده است.سایز صفحه نمایشگر لمسی این ساعت 1.44 اینچ و از جنس LCD می باشد.ساعت هوشمند PWS03 با تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 و iOS نسخه 9.0 و بالاتر سازگار است و با اتصال به گوشی هوشمند یا تبلت خود می توانید اعلان های شبکه های اجتماعی و تماس های دریافتی خود را بر روی آن مشاهده نمایید.دارای سنسور ضربان قلب،فشار خون،امکان تنظیم یادآور ،گام شمار، پایش خواب از دیگر سنسور های این ساعت هوشمند به شمار می رود. شما می توانید با نصب برنامه Fit Pro روی گوشی خود از تعداد قدم های برداشته شده، میزان کالری مصرف شده و همچنین وضعیت خواب خود مطلع شوید.علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلییکیشن می تواند در جهت پیشبرد اهداف ورزشی شما کمک کند.

همچنین بر اساس گواهینامه های دریافتی(IP67)، محافظت کامل در برابر گرد و غبار و مقاوم در برابر آب تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه در آب شناور بود و بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه دهد.باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند برابر با 80 میلی آمپر می باشد که با توجه به فعالیت شما با یک بار شارژ کامل بین 4 تا 7 روز در حالت استفاده استاندارد شارژدهی دارد.

ساعت هوشمند پرووان (ProOne) مدل PWS03 ظاهری جذاب در دو رنگ صورتی و مشکی به همراه بندهای سیلیکونی موجود میباشد .با اتصال این اسمارت واچ به تلفن همراه خود می توانید به پیامک ها، مخاطبین و سایر اطلاعت گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و به تماس ها و پیامک های خود بدون استفاده از موبایل و به کمک ساعت هوشمند خود پاسخ دهید.قابلیت اتصال به تمامی دستگاه های اندروید و IOS را دارا میباشد.  این قابلیت برای کسانی که عادت به قرار دادن موبایل در جیب خود ندارند بسیار کارآمد است. با دریافت هر تماس و یا پیام و . . .  این ساعت هوشمند شما را با استفاده از لرزش و زنگ با خبر می سازد، بنابراین هیچ تماسی را از دست نخواهید داد.  این ساعت توانایی نشان دادن اعلانات شبکه های از قبیل فیس بوک، تویتر، تلگرام و . . .  را نیز دارد.  از دیگر قایلیت های این ساعت شمارش گام ها و پایش خواب می باشد و برای کسانی که ورزش می کنند و یا می خواهند خواب خود را زیر نظر داشته باشد .  باتری در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند برابر با 80 میلی آمپر می باشد که با توجه به فعالیت شما با یک بار شارژ کامل بین 4 تا 7 روز در حالت استفاده استاندارد شارژدهی دارد.

خلاصه ویزگی ها:

وزن محصول: ۵۰ گرم
مناسب برای: آقایان و بانوان
اندازه صفحه نمایش: ۱.۴۴ اینچ
نوع قفل بند: سگکی ساده
جنس بند: سیلیکون
ظرفیت باتری: ۸۰ میلی آمپر ساعت
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی
سازگار با سیستم عامل گوشی های هوشمند اندروید و IOS
برند

پرووان

نوع صفحه نمایش

TFT

جنس بدنه

پلاستیک

رنگ

صورتی
مشکی

ابعاد

292*132*139 mm

مقاوم در برابر آب

مقاوم در برابر آب،گرد و غبار

وزن

۵۰ گرم

 
مناسب براي

آقايان
بانوان

نوع کاربري

ورزشی , رسمی , روزمره

توضیحات

برد بلوتوث : 10 متر
پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5
مدت زمان استفاده : 4 تا 7 روز
مدت زمان استندبای 745 روز

رابط

بلوتوث

سازگار با

اندروید نسخه ۵ به بالا، iOS نسخه ۱۰ به بالا

ظرفیت باتری

80 میلی آمپر

کابل همراه

شارژ مغناطیسی

 
فرم صفحه

گرد

سایز صفحه

1.44اینچ

جنس بند

سیلیکون

مدل

Pws03

نوع باتری

لیتیومی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است