به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

فیلتر لنز یووی بی پلاس دبلیو B+W Nano UV Haze 67mm

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

از فیلترها برای جلوگیری از ورود اشعه فرابنفش به لنز استفاده می کنند. با اینکه سنسور دوربین های دیجیتال نسبت به گذشته حساسیت کمتری به اشعه فرابنفش دارند باز هم بیشتر عکاسان برای تنظیم نور و کاهش وضوح عکس از فیلتر لنز استفاده می کنند. فیتر کانن بین ۱ تا ۵ درصد از نور خورشید را مسدود می کند و جلوی ورود نور اضافی به لنز را می گیرد. مهم ترین وظیفه فیلتر محافظت از شیشه لنز در هنگام رخ دادن حادثه است ، در این صورت تعویض فیلتر هزینه خیلی کمتری نسبت به شیشه لنز دارد. فیلتر کانن دارای یک رینگ آلومینومی و شیشه بسیار شفاف و محکم است. این فیلتر توانایی محافظت از لنز شما در برابر گرد و غبار ، خراش ، اثر انگشت ، رطوبت و …. را دارد. اگر برای عکاسی در طبیعت دوربین خریداری می کنید حتما برای محافظت از لنز دوربین از فیلتر یووی کانن استفاده کنید.ساختار فیلتر لنز UV Nano 67mm شیشه باریک و رینگ آلومینیومی است. فیلتر لنز پزوفشنال مدل B+W Nano UV Haze 67mm دارای پوشش 16 لایه است. نوع این فیلتر یوووی می‌باشد. حلقه این فیلتر از جنس آلومینیوم با روکش رنگ مشکی و مقاوم در برابر حرارت و آب است به همین منظور میتوان از این فیلتر در شرایط آب و هوایی مرطوب و یا گرمای کویر استفاده بهینه کرد.

استفاده از فیلتر UV اغلب برای دوربین های فیلم قدیمی لازم بود زیرا فیلم بی نهایت به نور حساس بود. هرچند، سنسور های دیجیتال عموما نسبت به UV حساس نیستند، ولی مشکلات به اندازه دوربین های قدیمی نمود پیدا نمی کند. چند نمونه مشاهده شده نشان می دهد که برای برخی لنزها، فیلتر UV می تواند حاشیه های بنفش ایجاد شده به علت خطای رنگ طولی را کاهش دهد. این تاثیرات تقریبا ناچیز هستند و دلیل محکمی برای استفاده همیشگی از فیلتر های UV با دوربین های دیجیتال نیست. حاشیه های بنفش خطای رنگ طولی فقط در شرایط خاص رخ می دهند. اینطور نیست که با حاشیه های رنگی ایجاد شده به علت خطای رنگ عرضی، مغشوش شوند. فیلتر لنز 67 میلی متری بی پلاس دبلیو مخصوص لنزهایی است که با دهانه 67 میلی متری تولید شده اند و برای فهمیدن این موضوع میتوانید پشت درب لنز را مشاهده کنید.

فیلتر لنزها در دسته های متفاوتی تولید میشوند که هر کدام برای دهانه مختلف عرضه میگردند.به عنوان مثال فیلتر UV ، از نفوذ اشعه های ماورای بنفش به داخل دوربین و اصابت به سنسور جلوگیری میکند که عدم استفاده از فیلتر یو وی در مدت زمان نسبتا کوتاه باعث ایجاد پیکسل سوخته بر روی سنسور میگردد که هزینه گزافی را برای عکاس ایجاد میکند. این موضوع به دو نوع محافظت قابل تقسیم است: اول، محافظت در برابر آسیب های ایجاد شده به علت کابرد خشن یا افتادن لنز و دوم، محافظت در برابر غبار ، کثیفی ، لکه و خراش روی المان جلویی لنز.

نام کالا B+W UV-HAZE Filter 67mm
وزن کالا 30 گرم
جنس شیشه‌ و آلومینیوم
نوع فیلتر یووی | UV
قطر فیلتر 67 میلی متر
تاثیر فیلتر جذب اشعه ماوراء بنفش | محافظت در برابر ضربه
تعداد لایه ها 16 لایه کوتینگ
ساختار فیلتر شیشه باریک و رینگ آلومینیومی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است

محصولات مشابه