به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند او ام تینگ مدل wodo003

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

گارانتی

زمان تحویل : 3-5 روز کاری

قیمت :

1,200,000
870,000 تومان

تعداد :

+ -

تنها 1 عدد در انبار باقی مانده

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

رند اومتینگ، از سال 2015 به واسطه همکاری با کمپانی‌های مطرحی همچون شیائومی (Xiaomi)، توانسته با تولید محصولات باکیفیت و مرغوب دیجیتالی، سهم خود را از بازار بین المللی، در زمینه لوازم جانبی موبایل تصاحب کند. ساعت هوشمند اومتینگ مدل WOD003 یکی از جدیدترین تولیدات این شرکت است که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می پردازیم. نمایشگر ساعت هوشمند اومتینگ WOD003، دارای ابعاد 1.64 اینچی با رزولوشن 295 × 240 پیکسل است. این صفحه نمایش تمام لمسی با کیفیت HD قدرت تفکیک پذیری بالایی در به تصویر کشیدن تماس‌ها، پیام‌های دریافت شده، رویدادهای تقویم، اعلان‌های برنامه و نمایش واچ فیس‌های متنوع را دارد. از طرفی شیشه محافظ آن دارای خمیدگی و برش‌های دقیق 2.5D است تا بتوانید به راحتی تمام زوایای صفحه را با انگشتتان تاچ کنید. ساختار این محصول دارای وزنی برابر با 49.1 گرم می‌باشد. همین وزن سبک استفاده از آن را برای عموم کاربران راحت می‌کند؛ قاب این ساعت نیز با 44 میلی متر قطر از جنس فلز روی و بند آن از جنس سلیلیکون ضد حساسیت تشکیل شده است.این ساعت هوشمند با سیستم عامل‌های Android 4.4 و iOS 0.9 به بالا سازگاری کامل دارد و از ورژن بلوتوث 5.0 برای جفت شدن با گوشی هوشمند بهره می‌برد. همین امر به طرز چشمگیری باعث کاهش میزان مصرف انرژی می‌شود و سرعت اتصال و ثبات ارتباط مابین ساعت هوشمند و تلفن همراه را تا حد قابل توجهی افرایش می‌دهد.

اسمارت واچ اومتینگ از اپلیکیشن WoFit پشتیبانی می‌کند که می‌توانید آن‌ها را از طریق اسکن QR Code پشت جعبه محصول و یا از دانلودرهای مرجع App Store و Google Play دانلود و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید که به واسطه آن می‌توانید قابلیت‌های مختلفی مانند آنالیز نبض، تشخیص حالت‌های ورزشی و نظارت بر میزان خواب بهره‌مند شوید. در ادامه به توضیح جداگانه‌ی آن‌ها می‌پردازیم.این ساعت می‌تواند به طرز ماهرانه‌ای دستور کارهای شخصی شما را اداره کند، تماس‌های دریافتی به تلفن هوشمند را به شما اطلاع دهد و به طور هوشمندانه میزان خواب و بیداری را شناسایی و ثبت نماید. این ساعت همچنین قابلیت‌های دیگری مانند کرنومتر، پیش بینی وضعیت هوا، تنظیم هشدارها و آلارم، پیدا کردن تلفن همراه و ... را نیز به شما ارائه می‌دهد.

ظرفیت باتری

متوسط ۷ روز شارژ دهی

قابلیت کنترل صدا و موزیک

بلوتوث

نسخه ۵

جنس بدنه

الیاژ الومینیوم ( ALUMINIUM )

جنس بند

سیلیکونی ( SILICON )

مقاومت در برابر اب

گواهی IP68

صفحه نمایش

TFT HD

ابعاد

۱.۶۴ اینچ

وزن

۴۹.۱ گرم

سازگار با سیستم عامل های

IOS 9 به بالا, اندروید 4.4 به بالا

قابلیت مکالمه تلفنی

رزولوشن

۲۹۵ × ۲۴۰

ان اف سی (NFC)

عرض بند

۲۲ میلی متر

حافظه (RAM)

سیستم عامل

اختصاصی ( EXCLUSIVE )

اپلیکیشن (برنامه)

WOFIT

حافظه داخلي

صفحه نمايش (لمسي)

صفحه نمايش (رنگي)

Wi-Fi (وای فای)

لوازم همراه

دفترچه راهنما ( MANUALS ), شارژر مگنتی ( MAGNETIC CHARGER )

پشتيباني از زبان فارسي

نوع کاربری

رسمی, روزمره, ورزشی

سایر توضیحات

تشخیص ۲۰ حالت ورزشی مختلف

دیگر امکانات و قابلیت ها

اندازه گیری سطح اکسیژن خون ( spO2), پایش ضربان قلب با استفاده از سنسور (PPG), تشخیص دمای بدن, تطبیق با شرایط نور محیط, شاتر قابل استفاده برای برای عکاسی, شتاب سنج ( ACCELEROMETER)

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است