به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

کیف سافروتو YLA300

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

در همین حال ، یکی از تولیدکنندگان برجسته کیف ، شرکت چینی Safroto است که یک برند موفق در تولید کیف دوربین و سایر محصولات است که توانسته محصولات مهمی را در بازار ارائه دهد. یکی از کیف های این شرکت کیف سافروتو YLA300 نام دارد ، مدلی با فضای داخلی زیاد و افراد می توانند لوازم جانبی مختلفی مانند دوربین ، لنز و … را در آن جای دهند.کیف YLA300-S دارای کمک فنرهای مختلفی است که در صورت برخورد با جسم از آسیب دیدن اجزای داخل کیف جلوگیری می کند. این مدل برای دوام بیشتر دارای روکش برزنتی است. از نظر طراحی مانند کیف های دیگر این شرکت است.

بنابراین نباید انتظار کیفیت ساخت کاملاً متفاوتی برای YLA300-S داشت. این مدل کیف فضای کافی برای قرار دادن دوربین DSLR ، لنز و برخی دیگر را دارد. همچنین دارای دستگیره هایی است که در صورت لزوم افراد می توانند آن را حمل و حمل کنند.  یا می توانند آن را با کمربند روی شانه های خود بگذارند و حمل کنند. بنابراین چندین روش برای حمل کیف Safroto YLA300-S وجود دارد. این کیف دوربین از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و به مردم امکان نصب لوازم جانبی مختلف دوربین را در آن می دهد.

طراحی خارجی مشابه کیف های دیگر Safroto است و نباید آن را مدلی متفاوت دانست. علاوه بر این ، مردم می توانند این کیف را حمل یا حمل کنند. دسته این کیف بسیار محکم است و با استفاده طولانی مدت پاره نخواهد شد.  کیف دوربین یک انتخاب عالی است و YLA300-S نسخه ای است که شما برای دوربین خود نیاز دارید. با این حال ، اگر به دنبال کیفیتی هستید که فضای کافی برای قرار دادن تجهیزات عکاسی را داشته باشد ، YLA300-S Safroto یکی از گزینه های مناسب است و نباید به راحتی آن را نادیده گرفت. زیرا ویژگی های لازم را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بیشترین بهره را از آن ببرد.

برند

سافرتو

سری کالکشن

انتخاب رنگ

مشکی

جنس

برزنت

وزن

200g

ظرفیت دوربین

یک دوبین نیمه حرفه ی به همراه لنز متصل

فضای لوازم شخصی

دارای جیب کوچک

گنجایش لپ تاپ

ندارد

کاور باران

ندارد

اتصال سه پایه

ندارد

ارتفاع خارجی

14cm

طول خارجی

18.4 cm

عرض خارجی

10 CM

ارتفاع داخلی

10.5CM

طول داخلی

14.5CM

عرض داخلی

9CM

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است