به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4 SM R860 40mm

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

صفحه‌نمایش این نسخه از ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ 1.2 اینچی دارد و برای ساخت آن از فناوری super AMOLED استفاده شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 396 × 396 پیکسل است و تصویر واضح و شفافی را به نمایش می‌گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که باعث می‌شود بتوانید فعالیت‌های روزانه‌ی خود را به‌راحتی اندازه‌گیری کنید. این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج و شمارش ضربان قلب هستند. با به‌همراه‌داشتن این ساعت، خیالتان بابت تمامی مسئولیت‌هایی که در طول روز دارید راحت می‌شود. قابلیت ضدآب این ساعت باعث می‌شود بتوانید از آن در شنا کردن استفاده کنید. حاشیه این محصول جدید سامسونگ به لمس حساس است. صفحه Galaxy Watch4 رابط کاربری بسیار آسانی دارد و کاربر می‎‎تواند فوراً و تنها با یک بار ضربه روی صفحه به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی پیدا کند. ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 سامسونگ مانند برادر بزرگ‌ترش که سال پیش روانه بازار شد به صفحه نمایش همیشه روشن (Always On) مجهز شده است.

بدنه از جنس آلومینیوم و بندهای سیلیکونی جذابیت قابل توجهی را در واچ 4 به وجود آورده است. سامسونگ گلکسی واچ 4 را بمانند قبل در دو نسخه کلاسیک و استاندارد عرضه کرده است تا طرفداران بیشتری را از آن خود کند. هر کدام از این نسخه‌ها با سایزهای مختلف برای خانم‌ها و آقایان ارائه شده‌اند. طبیعتا اندازه‌های کوچک‌تر واچ 4 برای خانم‌ها و اندازه‌های بزرگ‌تر آن برای آقایان طراحی شده است. نسخه استاندارد بدون بند بسته به اندازه آن تقریبا 25 تا 30 گرم و نسخه کلاسیک تقریبا 45 تا 50 گرم وزن دارند.  پنل جلویی گلکسی واچ 4 تقریبا تخت طراحی شده و در نسخه کلاسیک یک رینگ فیزیکی برای کنترل ساعت روی آن قرار دارد و در هر دو نسخه دو دکمه فیزیکی وجود دارد که برای کنترل ساعت و برخی از سنسورها کاربرد دارند. محافظ گوریلا گلس در ساعت‌های سامسونگ هم به چشم می‌خورد و در اینجا از مدل DX+  برای محافظت از نمایشگر استفاده شده است.  فریم آلومینیومی با ظاهر مات علاوه بر نمایش قدرت سامسونگ در کیفیت ساخت و متریال، زیبایی دو چندانی به واچ 4 بخشیده است. قسمت پشتی ساعت محل قرار گرفتن سنسورها، میکروفون مکالمه، اسپیکر و پنل وایرلس شارژ است. بندهای سیلیکونی نیز قابلیت تعویض دارند که یکی از نکات مثبت طراحی این ساعت محسوب می‌شود. گلکسی واچ 4 دارای گواهیIP68  و مقاوم در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر یعنی تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه است. استاندارد نظامی MIL-STD-810G نیز یکی دیگر از مزایای آن است که در برابر حوادث سختی مانند سقوط و شرایط سخت محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.  رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به عنوان رنگ اصلی واچ 4 در تمامی نسخه‌ها مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در صورتی که در نسخه استاندارد، رنگ رزگلد اختصاصی برای سایز 40 میلی‌متری و رنگ سبز اختصاصی برای سایز 44 میلی‌متری نیز اضافه شده است. همچنین رنگ نقره‌ای در نسخه استاندارد با بند سیلیکونی سفید و در نسخه کلاسیک با بند خاکستری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.   

بهترین قابلیتی که می‌توان به آن اشاره کرد علاوه بر پایش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون (SpO2)‌، قابلیت دریافت و نمایش پیام‌های متنی و اعلام اعلان‌های دریافتی است، چیزی که اکثر کاربرانِ ساعت‌های هوشمند به همین دلیل برای آن هزینه خواهند کرد.  پشتیبانی از حالت‌های ورزشی مختلف، سنجش فشار خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، قابلیت شخصی‌سازی واچ فیس، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، تایمر، هشدار بیدارباش، سازگار با شارژ بی‌سیم Qi، پشتیبانی از زبان محاوره در فرامین صوتی، پشتیبانی از سامسونگ Pay از دیگر قابلیت‌های گلکسی واچ 4 است.

نکات مثبت این محصول:

رابط کاربری سریع و بهبود پشتیبانی برنامه شخص ثالث

گسترش برنامه ردیابی سلامت و ردیابی وضعیت خواب

اجرای فوق العاده نرم افزارها طراحی سبک

ابعاد

40.4×39.3×9.8 میلی‌متر

اندازه ساعت

40 میلی متر

جنس بند

سیلیکونی

صفحه نمایش

لمسی

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

اندازه صفحه نمایش

1.2 اینچ

رزولوشن

396 × 396 پیکسل

GPS

A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS

سازگار با

با سیستم عامل اندروید 5.0 و iOS 10.0 به بالا

نوع اتصال

بلوتوث

نسخه بلوتوث

5.0

حسگرها

ژیروسکوپ (Gyro), سنجش نور محیط, شتاب‌سنج (Accelerometer), شمارنده ضربان قلب (Heart Rate), فشارسنج (Barometer)

پردازنده

Exynos W920 (5 nm)
Dual-core 1.18 GHz Cortex-A55
GPU: Mali-G68

حافظه داخلی

16 گیگابایت

رم

1.5 گیگابایت

مقاومت در برابر آب

دارد

مقاومت در برابر ضربه

دارد

اتصالات

NFC ،Bluetooth ،Wi-Fi

نوع باتری

لیتیوم یونی

ظرفیت باتری

247 میلی آمپر بر ساعت

سایر ویژگی‌ها

دارای گواهی دوام نظامی (MIL-STD-810G),
دارای قابلیت تشخیص میزان چربی بدن,
دارای گواهی‌نامه ECG,
قابلیت پایش و تحلیل وضعیت خواب,
قابلیت تشخیص بیش از 90 فعالیت ورزشی,
قابلیت سنجش اکسیژن خون (Blood Oxygen)
دارای گواهینامه IP68
امکان شارژ بی‌سیم (Qi Wireless Charging)
اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی,
پاسخ یا رد تماس دریافتی,
پایش وضعیت خواب (Sleep Tracking),
قابلیت دانلود هزاران واچ‌فیس از Galaxy Store,
قابلیت کنترل دکمه شاتر گوشی موبایل برای عکاسی,
قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا (Weather),
قابلیت یافتن تلفن هوشمند (Find My Phone)

شرکت سازنده

سامسونگ

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است