به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini Haino teko H41 Pro Mini Series 8 Smart Watch

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ساعت هوشمند هاینو‌تکو مدل H41 Pro Mini (Series 8) محصولی با طراحی زیبا و کیفیتی عالی است که با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. در‌واقع این مدل ساعت دارای بدنه‌ای مربعی شکل می‌باشد که با ابعاد 41 میلیمتری خود به راحتی روی مچ دست قرار می‌گیرد و جلوه‌ای زیبا به استایل شما می‌بخشد. در ساختار بدنه از مواد فلزی بادوام استفاده شده است که باعث می‌شود در برابر انواع ضربه و آسیب‌های احتمالی به خوبی مقاومت کند؛ علاوه بر این به لطف بهره‌مندی از استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت کرده که امکان استفاده در زیر باران یا هنگام ورزش را فراهم می‌کند. هاینو‌تکو مدل H41 Pro Mini سری 8 از یک صفحه نمایش لمسی و رنگی برای نشان دادن اعلان‌ها و پیام‌ها استفاده می‌کند و کیفیت بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

در‌واقع این مدل اسمارت واچ به شما امکان می‌دهد که تمامی پیام‌ها را مشاهده کنید و از هشدار‌های مربوطه مطلع شوید. در لبه کناری بدنه ساعت نیز یک کلید چرخان به همراه یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است که برای انجام تنظیمات مورد نیاز و جا به جایی بین صفحه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های خوب ساعت هوشمند هاینو‌تکو مدل H41 Pro Mini (Series 8) می‌توان به بند سیلیکونی و بسیار نرم آن اشاره کرد که به راحتی باز و بسته می‌شود و از ایجاد هر‌گونه حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند. شرکت هاینو‌تکو این مدل اسمارت واچ خود را به فناوری پیشرفته بلوتوث مجهز کرده است تا بتواند با استفاده از آن اتصالی بی‌سیم و سریع را با انواع سیستم‌ عامل‌های اندروید و iOS برقرار کند؛ بعد از اتصال شما می‌توانید تماس‌های دریافتی و پیام‌های خود را روی نمایشگر مشاهده کنید و حتی به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید. 

یکی از دلایل خرید ساعت هوشمند پشتیببانی از ردیاب تناسب اندام و سلامتی می‌باشد؛ به همین منظور H41 Pro Mini سری 8 به سنسور‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است تا بر وضعیت سلامتی و تناسب اندام شما به خوبی نظارت کند. به عنوان مثال قادر است ضربان قلب و فشار خون شما را در تمام ساعات شبانه روز اندازه گیری کند و در صورت بروز هر‌گونه مشکلی به شما اطلاع دهد. علاوه بر این می‌تواند در هنگام خواب به فعالیت خود ادامه دهد و کیفیت خواب شما را در سطوح مختلف بسنجد. ساعت هوشمند هاینو‌تکو مدل H41 Pro Mini (Series 8) از چندین حالت ورزشی مختلف نیز پشتیبانی کرده و با اندازه گیری پارامتر‌هایی مانند مسافت طی شده و تعداد گام‌های برداشته شده، شما را برای بدست آوردن اندامی بهتر همراهی می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این مدل ساعت هوشمند ساخت هاینو‌تکو، می‌توان به پشتیبانی از زبان فارسی و برنامه‌های کاربردی مانند ماشین حساب، آلارم، پیدا کردن گوشی همراه و نشان دادن وضعیت آب و هوا اشاره کرد که همگی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا این ساعت را به یک محصول عالی و ایده‌آل برای خرید تبدیل کنند. 

مشخصات ظاهری، نمایشگر و بدنه ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini

بدنه ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini به شکل مستطیلی طراحی شده‌است. در واقع میتوان آن را یک مدل طرح اصلی و کاملا مشابه با اپل واچ سری 8 نامید. سایز این اسمارت واچ 41 میلیمتر میباشد. دکمه چرخان مجیک باتن و دکمه پاور در سمت راست آن قرار دارد.

علاوه بر این اسپیکر ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini جهت پخش موسیقی و شنیدن صدای مخاطب در حین مکالمه، در سمت چپ بدنه قرار دارد. همچنین می توان روزنه کوچکی را برروی بدنه این دستگاه یافت که میکروفون مکالمه در آنجا قرار گرفته‌است.

نمایشگر بی حاشیه و با کیفیت

نمایشگر این اسمارت واچ بصورت فول صفحه و استاندارد تولید شده‌است. از مزایای نمایشگر اسمارت واچ هاینو تکو مدل H41 Pro Mini، برخورداری از کیفیت OLED، تاچ بسیار روان و نداشتن هیچگونه حاشیه اضافی میباشد.

طراحی شده‌ مناسب سایز دست خانم ها و نوجوانان

این اسمارت واچ از نظر ظاهری با نسخه اصلی اپل واچ سری 8 مو نمیزند. البته سری هشت 41 میلیمتری با اصطلاحا مینی که بیشتر برای مچ دست خانم ها و نوجوانان توصیه‌میشود. بند این اسمارت واچ نیز کاملا قابل تعویض بوده و از تمامی بندهای موجود در بازار با سایز 38، 40 و 41 میلیمتر پشتیبانی میکند.

قابلیت ها، سنسورها و ویژگی‌های کاربردی

امکان مکالمه مستقیم، دریافت اعلانات و پیامک، یادآوری هشدارهای روزانه، برخورداری از سنسورهای پایش سلامتی و میزان خواب مفید نظیر سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، فشارخون و دیگر حسگرها از قابلیت‌های ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini میباشد.

کالری شمار و حسگرهای ورزشی از دیگر قابلیتهای این اسمارت واچ هستند. این حسگرها میزان میانگین ضربان قلب و کالری مصرف شده طی یک ورزش خاص را به شما نشان میدهند. همچنین کورنومتر و تایمر از دیگر امکانات پرطرفدار ورزشی هستند که در این ساعت قرار دارند.

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H41 Pro Mini، از طریق ارتباط بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل خواهد شد. همچنین یکی دیگر از روشهای ارتباطی این اسمارت واچ امکان اتصال NFC می باشد.

امکان تغییر تصاویر پس زمینه ساعت (واچ فیس) و گذاشتن تصویر دلخواه از روی گالری قابلیت بسیار خوبی است که کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. ضمنا یک کتابخانه بزرگ از واچ فیس های مختلف در اپلیکیشن اسمارت واچ هاینو تکو مدل H41 Pro Mini قرار دارد. پس نگران تنوع واچ فیس ها نباشید !

سایر امکانات اسمارت واچ هاینو تکو مدل H41 Pro Mini

بهره‌مندی از امکان ذخیره کردن چندین مخاطب پرتکرار در دفترچه تلفن ساعت، امکان پخش موسیقی، دستیار صوتی (اندروید و iOS)، ماشین حساب، نمایش آب و هوا، کنترل کننده عکاسی با دوربین گوشی و آیتم پیداکردن گوشی با اسمارت واچ و برعکس از دیگر امکانات کاربردی این ساعت هوشمند است. همچنین ضد آب بودن در حد شست و شوی دست و قطرات باران با استاندارد IP68 از جذابیتهای آن است.

شارژر وایرلس (بی سیم)، پشتیبانی از زبان فارسی و نرم افزار واسط Haino Fit

این ساعت هوشمند توسط فناوری شارژ وایرلس (بی سیم) شارژ میشود و یک عدد کابل شارژر بی سیم در جعبه آن قرار دارد. شارژدهی باتری این اسمارت واچ همانند اپل واچ نسخه اصلی 1 الی 3 روز برآورد شده‌است.

اسمارت واچ هاینو تکو مدل H41 Pro Mini توسط نرم افزار واسط Haino Fit به گوشیتان متصل خواهد شد. این اپلیکیشن هم از در اندروید و هم iOS قابل دانلود و نصب و راه‌اندازی میباشد.علاوه بر این، پشتیبانی از زبان فارسی در منوی ساعت، تنظیمات، و اعلانات جز دیگر قابلیتهای مهم آن است.

نوع
ساعت هوشمند
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی ، رسمی ، روزمره
وزن
300 گرم
فرم صفحه
مربع
جنس بدنه
فلز
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل بند
سگکی ساده
مقاوم در برابر
آب ، گرد و غبار
سایر مشخصات صفحه نمایش
صفحه نمایش همیشه روشن
سایر مشخصات سخت افزاری
استاندارد مقاومت IP67
اتصالات
Bluetooth
منبع شارژ
شارژر مگنتی
قابلیت ها
پشتیبانی از حالت‌های ورزشی, دارای مونیتور فشار خون, ضدآب, روشن شدن با بالا آوردن دست, پشتیبانی از زبان فارسی
سایر ویژگی‌ها
بدنه ساعت: مشکی, بند ساعت: سیلیکونی مشکی
اقلام همراه
شارژر, دفترچه راهنما

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است