به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید . هواتونو داریم ...

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل GP-15 پک هدیه

به فروشگاه ای دی جی مارکت خوش آمدید.

خریدار گرامی! ضمن قدردانی از حسن انتخاب شما به اطلاع می رساند در صورت عدم تمایل می توانید کالای خریداری شده را بدون باز کردن پلمپ ظرف مدت یک هفته عودت نمائید.پس از باز شدن پلمپ دستگاه در صورت دارا بودن گارانتی مسئولیت  گارانتی به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.در غیر اینصورت کالا پس از باز شدن پلمپ به هیچ عنوان پس گرفته یا تعویض نمی گردد.

ضمانت اصل بودن کالا ضمانت اصل بودن کالا
7 روز ضمانت بازگشت 7 روز ضمانت بازگشت
ارسال سریع کالا ارسال سریع کالا
پشتیبانی 24 ساعته پشتیبانی 24 ساعته

ساعت هوشمند Haino Teko GP-15

یک ساعت هوشمند با طراحی شیک و مدرن است که می تواند با گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS همگام شود. این ساعت دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.54 اینچی با وضوح 240×240 پیکسل است.

که نمایشگر زمان، تاریخ، آب و هوا، ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون، تعداد گام ها، مسافت طی شده، کالری مصرفی و غیره را به شما نشان می دهد.

این ساعت همچنین قابلیت دریافت اعلانات تماس، پیامک، ایمیل، شبکه های اجتماعی و برنامه های دیگر را دارد. شما می توانید با استفاده از برنامه haino teko تنظیمات ساعت را انجام دهید و داده های سلامت خود را مشاهده و ذخیره کنید

این ساعت با باتری 200 میلی آمپر ساعت مجهز شده است که می تواند در حالت استندبای تا 10 روز و در حالت کارکرد عادی تا 5 روز بدون نیاز به شارژ بماند. این ساعت با استفاده از شارژر وایرلس متصل شده و شارژ می شود. این ساعت به همراه یک ساعت آنالوگ، دستبند و یک کیف زنانه عرضه می شود.

 

ست ساعت هوشمند زنانه هاینوتکو GP-15

  • برند:هاینوتکو
  • مدل:GP-15

اقلام داخل پک

  1. یک عدد ساعت هوشمند
  2. یک عدد ساعت کلاسیک
  3. یک عدد دستبندزنانه
  4. یک عدد کیف دستی زنانه

اقلام داخل پک یک عدد ساعت هوشمند یک عدد ساعت کلاسیک یک عدد دستبندزنانه یک عدد کیف دستی زنانه قابلیت های ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان فارسی قابلیت تماس.مکالمه.ذخیره مخاطب سنسورهای سلامتی کامل(ضربان قلب.پایش خواب.اکسیژن خون و…) حالت های ورزشی مختلف(گام شمار.دویدت.تردمیل و…) قابلیت قراردادن تصویر دلخواه نمایش نوتفیکیشن های شبکه های اجتماعی قابلیت تنظیم زمان وتاریخ از طریق ساعت شارژر وایرلس سازکاری با آندروید و IOS

فرم صفحه
گرد OLED
قابلیت ضد آب
مقاوم در برابر پاشش آب (دارای گواهی IP67)
سنسورها
سلامتی گام شمار، ضربان قلب ، فشار خو
اتصال
دریافت اعللانها و پیام ها از شبکه های اجتماعی امکان اتصال به گوشی های هوشمند اندروید و آیفون
اقلام همراه
شامل یک کیف چرمی در طرح مختلف-شامل یک ساعت کلاسیک نگینی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید :

نظرات مشتریان

    برای این کالا نظری ثبت نشده است